Rabu, 11 Mac 2015

37 weeks

agaknya bila baby nak keluar yer..mommy a little bit nervous..mommy harap baby keluar dengan sihat dan sempurna sblm due..mommy taknak pergi hospital likas utk bersalin..mommy sangat risau tinggalkan abang lama2..baby anak yang baik kan..tolonglah mommy supaya kali ini mommy boleh bersalin dengan secara normal..Tuhan berikan akan kekuatan untuk menempuhi semua ini..sy mohon sangat Tuhan semoga anak dalam kandungan ini sempurna dan sihat fizikal dan mental,dan saya juga mohon Tuhan semoga kandungan pada kali ini saya dapat bersalin dengan normal tanpa sebarang masalah..berikan aku juga kesihatan yang baik Tuhan dalam sepanjang kehamilan ini..segala rasa tertekan,takut dan cemas..aku mohon Tuhan supaya engkau yang memberikan aku kekuatan,semoga aku sentiasa kuat menghadapi semuanya.Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan