Khamis, 14 November 2013

When is my turn??

asal sedih jer mesti tulis kat sini,asal kat sini jer mesti sedih...huhu..but surely im jealous..entah la tak tau nak cakap apa semuanya membosankan...sy benci dengan kehidupan saya begini..saya benci hidup dengan penuh masalah......................................Tuhan maafkan aku atas pemikiran yang menyakitkan Engkau..ajar aku menjadi anak yang sentiasa mengucap syukur..Tahun nie hanya tingal 45 hari lagi akan berlalu..Tuhan berikanlah aku khabar gembira saya.suami saya,dan anak sulung saya nantikan..saya dan suami mahu tambah seorang lagi anak..anak lelaki saya mahu lagi adik..kenapa impian kami ini sukar btl untuk di tunaikan..Tuhan berikan aku penghiburan Mu,aku rasa sangat tertekan dan sedih..bila sy dengar kawan yg lain mengandung lagi saya jadi sangat sedih dan cemburu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan